Friday, February 13, 2009

Merel heeft schuim op de bek....

Denkt u dat het mogelijk is om een elektrische auto te maken die 200 km/pu rijd en binnen de 4 seconden op de 100 zit. Laadtijd van de batterijen 3,5 uur. Kosten van het laden 3 euro. En je rijdt op een volle batterij iets meer dan 350 km. Denkt u dat dat kan? Is het mogelijk of is het fantasie?

Normaal piept een kwade vrouw als een oude deur, gaat ze huilen, of licht met de pumpjes staan stampen. Dat maakt natuurlijk geen enkele indruk. Mannen worden er hooguit een beetje geil van. U denkt, net als mij waarschijnlijk dat deze auto nog moest worden uitgevonden. Die auto is er al. Het is de Tesla Roadstar .

Je stopt het ding in het stopcontact en voor voor 3 euro, rijdt hij 350 kilometer zonder bijtanken. Hij gaat van nul tot honderd in 4 seconden en heeft een topsnelheid van 200 km per uur. Dat was voor mij nou weer niet nodig. Ding kost 90.000 Euro. Dat was voor mij nou ook weer niet nodig.

Deze auto is geluidloos. Heeft 0 uitstoot. en voor 8 euro zit je in parijs, met zijn tweeën. In de buurt van Lille heb je een lunchpauze van 3,5 uur. Of je stopt er een nieuwe batterij in. En als je echt 200 kilometer per uur gaat rijden willen die franse gendarmes hem ook hebben en ben je hem weer kwijt. Kut fransen. Dat was nou ook weer niet nodig.

Maar goed als je een elektrische sport auto kan maken die in zowel prijs als prestaties Enzo ferrari zo'n rooie kop bezorgt. Una Testa Rossa!!! molto grande zoals de Italianen zeggen. Dan moet je een gewone auto kunnen maken voor een normale prijs. Waarom is hij er niet?

Prius? Het groene wonder van toyota? Een hybride auto die volgens toyota 1 op 25 loopt. Een arme eco sukkel perst daar op een zonnige dag met wind mee ternauwernood 1 op 19 uit.
Bij een benzineprijs van 1,50 per liter loopt de tesla roadstar 8 keer beter en dus vergelijkbaar 1 op 152. Retourtje Amsterdam Rotterdam voor 1 euro! Kost bij de ns 24 euro en 30 cent

1 op 19. En waarom nemen we daar genoegen mee? Wie is de sukkel? Wie is zo dom dattie denkt groen bezig te zijn door in die oerend lelijke stinkende kanker prius te rijden. Een prius is op zijn zuinigst in de file! Staat ie in de file hoor met zijn groene harses. Kijk mij eens groen zijn. In de file! Groen ja van ergernis.

1 op 19 dat deden auto's 80 jaar geleden ook al. Computers worden binnen hetzelfde tijdsbestek uitgevonden en gaan van telraam capaciteit naar startrek next-generation specificaties en onze auto blijft in het stenen tijdperk steken. Ik vermoed opzet....

Zou ut expres zijn?
Nul innovatie in 80 jaar?
Daar moet een mens zijn best voor doen.
Daar moet een mens werkelijk vroom voor op zijn handen gaan zitten.

Zouden we genaaid worden?
Worden we getild?
Worden we opgelicht?

IK DENK HET WEL!!!

Er zijn mannen die het niet sexy vinden als ik me zo gedraag. Dat zeggen ze ook. Merel, dat is niet sexy hoor, als je je zo gedraagt. Nou dit is voor de goede zaak. We worden belazerd!

De auto jongens en de benzine jongens hebben een dealtje met elkaar. En het volk dat zich massaal en snoeihard en compromisloos in zijn reet laat naaien denkt bij formule 1 wedstrijden naar het summum van techniek te zitten kijken, Oorverdovende kutherrie, giftige rook, en een rendement waar een bosjesman bleek van wordt. Je maakt meer kans op het zien van innovaties bij tussen kunst en kitsch.

Lik me reet. Dit is de grootste oplichting in de geschiedenis van de mensheid. Dit is de grootste lul die ooit in uw achterwerk is gestoken.
Zonder dat u het in de gaten had. En de oplichters gaan vrijuit.....

We worden genaaid. en onder specifieke omstandigheden vindt ik dat heerlijk maar nu even niet.

Niet naar de politiek wijzen. Politici doen wat er van ze verlangd wordt. Het enige dat we moeten doen is ze een angst diarree bezorgen waar ze het over 30 jaar nog over hebben.

Democratie in motion ladies en getlemen. Let the river of brown flow from thier arses.

We hoeven de boel niet kort en klein te slaan. Alleen al met zijn allen tegelijkertijd opstaan.
Is voor een politicus al eng genoeg. Daarom wil ik voorstellen dat we allemaal opstaan. Wij willen een elektrische auto.

Iedereen die werkt in de autoindustrie is verdacht. Die komen nu aan met zwam verhalen over de waterstofauto. Ja zeggen ze dan. We zijn met de waterstof auto bezig dat word echt zo gaaf joh. want dan komt er wateramp uit de uitlaat, over 10 jaar want we zijn nog niet zo ver.
Waterstof... weet je hoe je dat maakt.... uit aardgas.... Lik mee reeeeeet Of uit water water met behulp van........ elektriciteit Lik me reeeet.

Als ik mijn armen strek zit ik al met mijn vinger in het stopcontact. Waar is de waterstofpomp? Heeft iemand de waterstof pomp gezien? Als je de elektriciteit die je nodig hebt om waterstof uit water te halen gebruikt om een batterij mee op te laden is het rendement 4 keer hoger.
Lik me reet. Het is maar dat je het weet. Water stof is ruk!!! Rookschermen dat zijn het.
Wij willen geen waterstof auto. Over tien jaar. Ik wil een 100% milieu vriendelijke stille elektrische auto en ik wil hem nu.

Knap u er al op af of vindt u dit nog geil? Lik Me Reet!!!

Benzine wordt onbetaalbaar. Daar kan je op wachten. Rijden we dan onze auto leeg. Sluiten ons aan bij een leger ex automobilisten dat te voet op weg is naar brussel om de boel daar kort en klein te slaan, of staan we nu op voor de elektrische auto. Ik wil dat u opstaat voor een elektrische auto.
De E-car

Economisch verstandig
Ecologisch veilig
Elektrisch stil

U wilt zelf opstaan voor de electrische auto maar heeft liever dat u buurman het eerst doet? Zullen we dan als 1 mens gaan staan nu. Ik wil dat u gelooft in elektrische auto.

Wilt u schone lucht?
Ik kan u niet horen.
Zeg ja merel wij willen schone lucht
Wilt u duurzaam rijden
Ja merel wij willen duurzaam rijden
Wilt u schone en stille auto's
Zeg dan nu met een stem opdat ze het in den haag kunnen horen. Electrische auto NU!
Electrische auto NU! halelujaa
Electrische auto NU! Praise the lord
Electrische auto NU! Ik dank u voor u geestdrift.

T-Shirts met deze geweldige tekst zijn verkrijgbaar via mijn website
www.merelmoistra.nl kan ik nu gewoon weer sexy zijn.

No comments: