Wednesday, February 18, 2009

Blog inhoud

E-car now Song!!!


Mijn naam is Merel Moistra. Ik ben performer, entertainer, comédienne. Dit begon als een grap. De grap is uit de hand gelopen. Het is geen grap meer. Het is SERIEUS geworden. Maar er valt nog genoeg te lachen. Let maar op.

Op 14 oktober 2008 zat ik s'middags naar te televisie te kijken en zag ik de herhaling van VPRO's tegenlicht. De naam van die aflevering was "De race om de auto van de toekomst"




Ik dacht, dit is zo absurd. Dit ga ik gebruiken voor mijn programma. Tijdens het schrijven van het stuk kreeg ik schuim op de bek.

Als kijken naar de documentaire te veel tijd kost en je niet van schuimbekkende Merels houdt lees dan het korte verhaal en teken te petitie.

Als je een diepere ondersteuning wilt geven en zelf ook een statement wilt maken reageer dan op de berichten in dit blog en/of geef je op als volger van dit blog.

Actief uitdragen dat je deze actie ondersteunt kan door het dragen van een groen T-shirt met daarop de tekst E-CAR Now! Een leuk ontwerp staat op dit blog en je hebt toestemming om het ontwerp voor eigen gebruik van het blog te trekken en op een T-shirt te strijken.

Als dit dan weer teveel werk is dan kan je het T-shirt ook bestellen via deze website.

Maak een foto van jezelf in het T-shirt en stuur die mij dan maken we een picture blog dat we helemaal gaan vullen met foto's van mensen in groene T-shirts.

Luister naar de demo van Ecar Now!!



Binnenkort online:

De video-versie van de schuimbekkende Merel.
De videoclip van het nummer : E-car now!

Aankondiging demonstratie:

Op 5 juni as is het wereld milieu-dag en gaan we met het groot Nederlands Singer-songwriter koor (alle singer-songwriters die we kunnen mobiliseren) op de dam van Amsterdam het E-car Now! lied zingen. Wil je daarbij zijn geef je dan hier op.

No comments: